PracaGrupypl.praca.szukanaPraktyka php, mysql

  • 1. Data: 2005-07-06 21:04:48
    Temat: Praktyka php, mysql
    Od: Michał <m...@x...wp.pl>

    Jestem średniozaawansowanym phpowcem i chciałbym podnosić swoje
    kwalifikacje. W związku z tym chciałbym załapać się gdzieś jako praktykant.
    Swoją rolę widziałbym w wykonywaniu drobnych zleceń, na które np. etatowi
    współpracownicy nie mają czasu. Mnie dawałoby to szanse nauki, podnoszenia
    umiejętności pisania w
    języku php oraz możliwość uczestniczenia, choćby w małym stopniu, w
    wykonywanych projektach, a zespołowi odciążenie z zadań bieżących bez
    żadnych
    kosztów. Moimi zaletami są duża motywacja, nieustępliwość i troche wolnego
    czasu. Myślę, że potrafiłbym wywiązać się z postawionych mi zadań. Jeżeli
    moja oferta wyda się komuś interesująca, to bardzo ucieszy mnie jakaś
    odpowiedź. Dzięki za przeczytanie posta

    kontakt: k...@h...sk