PracaGrupypl.praca.szukanaPraktyka jako kosmetyczka poszukiwana

  • 1. Data: 2005-06-09 18:39:35
    Temat: Praktyka jako kosmetyczka poszukiwana
    Od: "Dominika Nagacz" <d...@g...pl>

    Jestem studentka 2go roku studiow licencjackich na kierunku "Kosmetologia".
    Poszukuje praktyki w Krakowie. Najchetniej w gabinecie kosmetycznym. Inne
    miejsca pracy, zwiazane z moim kierunkiem studiow rowniez sa w obszarze moich
    zainteresowan. Pragne poglebic moje doswiadczenie zwiazane z tym czym zajmuje
    sie na studiach.

    Jesli szukasz osoby chetnej do pracy i masz ochote pomoc mi zdobyc wieksze
    doswiadczenie pisz: d...@g...pl