PracaGrupypl.praca.szukana › Pracy poszukuję!!!

  • 1. Data: 2006-07-29 10:58:45
    Temat: Pracy poszukuję!!!
    Od: " " <i...@g...pl>

    Witam!

    Poszukuję pracy (najlepiej na terenie Wrocławia) w branży IT lub innej.
    Jestem otwarty także na inne branże, niekoniecznie związane z IT. Posiadam
    wyższe wykształcenie informatyczne oraz doświadczenie zawodowe związane z tą
    branżą jak i kilkoma innymi. Zainteresowanym prześlę moje cv. Odrazu mówię
    że nie interesuje mnie praca związana z jakimkolwiek programowaniem (nie
    jestem w tym dobry) i tą gałąź informatyki pozostawiam innym o wiele lepszym
    od siebie :). Z góry dziękuję za zainteresowanie i potencjalne oferty pracy.

    Pozdrawiam.

    M.