-
1. Data: 2009-03-20 10:15:02
Temat: Pracownik wsparcia technicznego klienta / Etat / Jelenia Góra
Od: CodeTwo <m...@c...com>
Firma informatyczna CodeTwo zajmująca się tworzeniem oprogramowania
komputerowego zatrudni pracownika wsparcia technicznego klienta. Praca
na stałe na umowę o pracę w biurze firmy w Jeleniej Górze.
Zakres obowiązków:
• Odpowiadanie na pytania techniczne i rozwiązywanie problemów
użytkowników oprogramowania. Pomoc prowadzona drogą e-mailową oraz
telefonicznie w języku angielskim i polskim.
• Opracowywanie dokumentacji technicznej oprogramowania oraz tworzenie
artykułów bazy wiedzy.
• Przeprowadzanie testów oprogramowania.
Od kandydatów oczekujemy:
• Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie.
• Bardzo dobrej znajomości obsługi komputera, przede wszystkim systemu
Windows XP oraz pakietu Microsoft Office.
• Umiejętności samodzielnego rozwiązywania problemów.
• Dodatkowym atutem będzie podstawowa znajomość języka HTML i
umiejętność tworzenia przy jego pomocy prostych dokumentów.
Oferujemy:
• Początkowe wynagrodzenie od 1700 zł netto.
• Wzrost wysokości wynagrodzenia adekwatnie do wyników pracy i zdobytego
doświadczenia.
• Pracę opartą na partnerskich relacjach w młodym zespole.
• Pracę przy ciekawych projektach i nowych technologiach.
• Pracę na stałe na umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin w biurze
firmy w Jeleniej Górze.
CV i list motywacyjny prosimy przysyłać na adres: p...@c...pl. W
tytule wiadomości prosimy umieścić tekst "Wsparcie techniczne".
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.
W CV prosimy umieścić klauzulę:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb
procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29-08-97 o Ochronie Danych
Osobowych Dz.U. Nr 133 poz.883.
Kontakt:
CodeTwo
ul. Wolności 16
58-500 Jelenia Góra
www.codetwo.pl
tel. 075 646 1001