eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaPracownik pionu technicznego Biura Obsługi Klienta / Warszawa
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2006-01-06 10:22:21
    Temat: Pracownik pionu technicznego Biura Obsługi Klienta / Warszawa
    Od: "Skynet Sp. j." <p...@s...net.pl>

    Firma Skynet dynamicznie rozwijający sie provider internetowy poszukuje:
    pracownika pionu technicznego Biura Obsługi Klienta

    Wymagania:
    - bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych Windows 9x/NT/2000/XP
    - znajomość zagadnień sieciowych (protokół TCP/IP, sieci LAN,
    technologia WiFi)
    - łatwość nawiązywania kontaktów i wysoka kultura osobista
    - umiejętność szybkiego uczenia się oraz samodzielnego rozwiązywania
    problemów
    - dyspozycyjność
    - odporność na stres
    - prawo jazdy kat. B
    - niepalący

    Zakres obowiązków:
    - bezpośredni kontakt z klientami
    - udzielanie pomocy technicznej klientom firmy
    - bieżąca obsługa systemu monitorowania płatności
    - instalacja sieci komputerowych w lokalach klientów

    Oferujemy:
    - zatrudnienie na umowę zlecenie lub praca na etat
    - praca w młodym, doświadczonym zespole
    - możliwość rozwoju zawodowego

    Miejscem wykonywania pracy będzie Warszawa.

    W zgłoszeniu prosimy o zawarcie adnotacji:
    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w
    ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia
    29.08.1997 r. O ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133, poz. 833)".


    Oferty zawierające CV oraz list motywacyjny prosimy przesyłać na adres:
    p...@s...net.pl


    Zastrzegamy możliwość odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

    Skynet Sp. j.

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1