eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowana › Pracownik help desk do zespołu administratorów/ Warszawa
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2011-03-01 15:59:21
    Temat: Pracownik help desk do zespołu administratorów/ Warszawa
    Od: "p...@t...pl" <p...@t...pl>

    Poszukujemy pracownika do help desk do zespołu administratorów.
    Do obowiązków zatrudnionej osoby należeć będzie:
    - kontakt z działami IT klientów w zakresie utrzymania aplikacji
    dostarczonych przez TouK;
    - obsługa incydentów zgłaszanych przez klientów TouK czyli: przyjmowanie
    zgłoszeń, analiza, rozwiązywanie lub delegowanie do specjalistów;
    - bieżące utrzymywanie infrastruktury informatycznej we współpracy z
    zespołem administratorów;

    Oczekiwania:
    - wykształcenie kierunkowe;
    - podstawowa znajomość baz danych i języków programowania;
    - znajomość języka angielskiego;

    Oferujemy:
    - przyjazną atmosferę w pracy;
    - adekwatne do umiejętności wynagrodzenie;
    - możliwość rozwoju w pracy z ciekawymi ludźmi;
    - stałe zatrudnienie w dogodnej formie;
    - pracę w biurze w Warszawie;

    Od 2002 roku TouK tworzy wysokiej jakości rozwiązania informatyczne dla
    firm z sektora telekomunikacji, mediów, finansów, bankowości i wydawnictw.
    Więcej informacji o firmie znajdziesz na stronie: http://touk.pl

    Osoby zainteresowane ofertami pracy prosimy o przesłanie swojego CV na
    adres p...@t...pl. W zgłoszeniu prosimy umieścić klauzulę o treści:
    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w
    ofercie dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji (zgodnie z ustawą
    z dnia 28.08.1997 o ochronie danych osobowych Dz.U. nr 133 poz. 883)".

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1