eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaPracownik help desk / Kraków / etat
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2006-04-03 05:00:34
    Temat: Pracownik help desk / Kraków / etat
    Od: Ganymede T...@N...HOST, Robert Weber <o...@g...com.pl>

    Firma Ganymede Technologies, lider na rynku gier online w Polsce,
    poszukuje:

    PRACOWNIKA DO OBSŁUGI HELP DESKU DUŻEGO SERWISU Z GRAMI

    Do głównych obowiązków pracownika będzie należało: utrzymywanie
    kontaktu z klientami i ich obsługa: m.in. odpowiadanie na
    korespondencję elektroniczną, pomoc użytkownikom w rozwiązywaniu
    bieżących problemów, przygotowywanie pism i newsów dla prasy oraz
    nadzorowanie społeczności internetowej graczy.

    Kandydaci/kandydatki powinni spełniać następujące wymagania:
    - umiejętność płynnego posługiwania się językiem angielskim i
    redagowania w nim tekstów, dodatkowym atutem będzie znajomość języka
    niemieckiego, hiszpańskiego lub francuskiego,
    - wykształcenie wyższe lub ostatni rok studiów, mile widziane osoby
    które ukończyły studia w zakresie marketingu, socjologii,
    - komunikatywność,
    - umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze,
    - bardzo dobra znajomość budowy i obsługi komputera,
    - biegłe poruszanie się w Internecie,
    - mile widziane doświadczenie w zarządzaniu grupą ludzi, np. z
    administrowaniem i moderowaniem IRC, czata, forum lub innych
    społeczności internetowych.

    Oferujemy pracę na pełen etat. Aplikacje powinny zawierać następujące
    dokumenty: CV w języku polskim, list motywacyjny w języku polskim lub
    angielskim. Oferty bez CV oraz listu motywacyjnego nie będą brane pod
    uwage!

    Praca na miejscu w siedzibie firmy, praca zdalna wykluczona. Dokumenty
    prosimy przesyłać pocztą elektroniczną na adres:
    o...@g...com.pl

    Odpowiemy tylko na wybrane oferty.

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1