-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!feed.news.interia.pl!news.nask.pl!news
.nask.org.pl!newsfeed.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl
!not-for-mail
From: Shadow Grey <a...@...stopce.pl>
Newsgroups: alt.pl.praca.oferowana
Subject: Pracownik help-dek IT, Warszawa
Date: Thu, 15 Oct 2009 13:29:25 +0200
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 59
Message-ID: <hb71me$65e$1@nemesis.news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: gdu34.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1255606799 6318 83.12.98.34 (15 Oct 2009 11:39:59
GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 15 Oct 2009 11:39:59 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
Xref: news-archive.icm.edu.pl alt.pl.praca.oferowana:22360
[ ukryj nagłówki ]Firma państwowa poszukuje osoby na stanowisko: pracownik help-desk /
asystent administratora sieci.
Idealny kandydat / ka to osoba posiadająca:
- PRAKTYCZNĄ wiedzę z szeroko rozumianego help-desk'u IT
- doświadczenie w rozwiązywaniu problemów sprzętowo-programowych
- umiejętność samodzielnego, logicznego i kreatywnego myślenia w
przypadku pojawienia się zgłoszenia serwisowego
- zdolności interpersonalne: kulturę, cierpliwość i zaangażowanie przy
współpracy z zespołem ludzkim
- umiejętność pracy pod presją czasu
- dobrą kondycję fizyczną umożliwiającą przenoszenie cięższych urządzeń
peryferyjnych
Wymagania:
- b. dobra ( ,,serwisowa" ) znajomość architektury komputerów PC oraz Apple
- b. dobra znajomość oprogramowania Microsoft ( W2k, XP, Vista, Office
2003, 2007 )
- dobra znajomość klienta Lotus Notes
- dobra znajomość TCP
- umiejętność samodzielnego konfigurowania różnorakich urządzeń
peryferyjnych
- znajomość jęz. angielskiego umożliwiającą posługiwanie się
dokumentacją techniczną
Dodatkowe atuty:
- znajomość Windows Serwer, Lotus Domino na poziomie administracyjnym
- znajomość programów FK Symfonia, Płatnik
- znajomość central telefonicznych i ruchu telefonicznego ( system
Platan Optima )
- znajomość urządzeń Black Berry oraz ich konfiguracji
- ,,czynne" prawo jazdy kat. B
Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało m.in.:
- zapewnienie wsparcia pracownikom firmy (w miejscu zatrudnienia) w
pojawiających się problemach ,,komputerowych"
- konfiguracja, modernizacja nowych/istniejących stanowisk pracy
- wsparcie dla administratora sieci w wykonywaniu zadań
- w razie potrzeby pomoc ( również i fizyczna ) dla Działu Administracji
Oferujemy:
- kompletne stanowisko serwisowe
- gwarancję wypłat przyzwoitego wynagrodzenia
- miłą atmosferę
Nie wymagamy certyfikatów i dyplomów lecz praktycznej wiedzy i
umiejętności :)
Mile widziani byli pracownicy serwisów komputerowych, pasjonaci
Kandydaci/tki zostaną poddani krótkiemu praktycznemu testowi
potwierdzającego ich wiedzę
Forma zatrudnienia: umowa-zlecenie, faktura VAT
Wymiar: przeciętnie 8h dziennie, 5 dni w tygodniu, sporadycznie soboty
krótkie CV (max 2 strony) wraz z klauzulą o przetwarzaniu danych
osobowych proszę kierować na: o...@i...pl
Informujemy, ze skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami/tkami
Najnowsze wątki z tej grupy
- Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- Warszawa => Starszy Programista C <=
- Warszawa => Senior Product Manager <=
- Białystok => NMS System Administrator <=
- Białystok => NMS System Administrator <=
- Wrocław => Key Account Manager (ERP) <=
- China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- Białystok => Generative AI Engineer <=
- Dęblin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- Warszawa => Senior Account Manager <=
- Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produk
- Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- Warszawa => NMS System Administrator <=
- Warszawa => Analityk IT (projekty z obszaru telco) <=
- Warszawa => Operations Support Systems (OSS) Team Leader <=
Najnowsze wątki
- 2025-03-25 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-03-25 Warszawa => Starszy Programista C <=
- 2025-03-25 Warszawa => Senior Product Manager <=
- 2025-03-24 Białystok => NMS System Administrator <=
- 2025-03-24 Białystok => NMS System Administrator <=
- 2025-03-24 Wrocław => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-03-24 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-24 Białystok => Generative AI Engineer <=
- 2025-03-24 Dęblin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-03-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-03-22 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produk
- 2025-03-22 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-03-22 Warszawa => NMS System Administrator <=
- 2025-03-22 Warszawa => Analityk IT (projekty z obszaru telco) <=
- 2025-03-22 Warszawa => Operations Support Systems (OSS) Team Leader <=