eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupyalt.pl.praca.oferowanaPracownik help-dek IT, WarszawaPracownik help-dek IT, Warszawa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!feed.news.interia.pl!news.nask.pl!news
    .nask.org.pl!newsfeed.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl
    !not-for-mail
    From: Shadow Grey <a...@...stopce.pl>
    Newsgroups: alt.pl.praca.oferowana
    Subject: Pracownik help-dek IT, Warszawa
    Date: Thu, 15 Oct 2009 13:29:25 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 59
    Message-ID: <hb71me$65e$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: gdu34.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1255606799 6318 83.12.98.34 (15 Oct 2009 11:39:59
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 15 Oct 2009 11:39:59 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl alt.pl.praca.oferowana:22360
    [ ukryj nagłówki ]

    Firma państwowa poszukuje osoby na stanowisko: pracownik help-desk /
    asystent administratora sieci.
    Idealny kandydat / ka to osoba posiadająca:
    - PRAKTYCZNĄ wiedzę z szeroko rozumianego help-desk'u IT
    - doświadczenie w rozwiązywaniu problemów sprzętowo-programowych
    - umiejętność samodzielnego, logicznego i kreatywnego myślenia w
    przypadku pojawienia się zgłoszenia serwisowego
    - zdolności interpersonalne: kulturę, cierpliwość i zaangażowanie przy
    współpracy z zespołem ludzkim
    - umiejętność pracy pod presją czasu
    - dobrą kondycję fizyczną umożliwiającą przenoszenie cięższych urządzeń
    peryferyjnych


    Wymagania:
    - b. dobra ( ,,serwisowa" ) znajomość architektury komputerów PC oraz Apple
    - b. dobra znajomość oprogramowania Microsoft ( W2k, XP, Vista, Office
    2003, 2007 )
    - dobra znajomość klienta Lotus Notes
    - dobra znajomość TCP
    - umiejętność samodzielnego konfigurowania różnorakich urządzeń
    peryferyjnych
    - znajomość jęz. angielskiego umożliwiającą posługiwanie się
    dokumentacją techniczną

    Dodatkowe atuty:
    - znajomość Windows Serwer, Lotus Domino na poziomie administracyjnym
    - znajomość programów FK Symfonia, Płatnik
    - znajomość central telefonicznych i ruchu telefonicznego ( system
    Platan Optima )
    - znajomość urządzeń Black Berry oraz ich konfiguracji
    - ,,czynne" prawo jazdy kat. B

    Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało m.in.:
    - zapewnienie wsparcia pracownikom firmy (w miejscu zatrudnienia) w
    pojawiających się problemach ,,komputerowych"
    - konfiguracja, modernizacja nowych/istniejących stanowisk pracy
    - wsparcie dla administratora sieci w wykonywaniu zadań
    - w razie potrzeby pomoc ( również i fizyczna ) dla Działu Administracji

    Oferujemy:
    - kompletne stanowisko serwisowe
    - gwarancję wypłat przyzwoitego wynagrodzenia
    - miłą atmosferę

    Nie wymagamy certyfikatów i dyplomów lecz praktycznej wiedzy i
    umiejętności :)
    Mile widziani byli pracownicy serwisów komputerowych, pasjonaci

    Kandydaci/tki zostaną poddani krótkiemu praktycznemu testowi
    potwierdzającego ich wiedzę

    Forma zatrudnienia: umowa-zlecenie, faktura VAT
    Wymiar: przeciętnie 8h dziennie, 5 dni w tygodniu, sporadycznie soboty

    krótkie CV (max 2 strony) wraz z klauzulą o przetwarzaniu danych
    osobowych proszę kierować na: o...@i...pl

    Informujemy, ze skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami/tkami

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1