PracaGrupypl.praca.szukanaPracownik firmy Polsko - Niemieckiej

  • 1. Data: 2002-04-22 18:15:10
    Temat: Pracownik firmy Polsko - Niemieckiej
    Od: "Pejter" <p...@i...pl>

    Witam,

    Obecnie pracuję na stanowisku specjalisty d/s handlu w Spółce z udziałem
    kapitału zagranicznego (niemieckiego) zajmującej się produkcją konstrukcjii
    stalowych oraz zbiorników stalowych na olej .Moje umiejtności to :
    - biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (liczne tłumaczenia
    tekstów handlowych i technicznych. Dwukrotny udział w delegacji w spółce
    matce w roli tłumacza. Doświadczenie w postępowaniu z klientami podczas
    reklamacji produktu (dwuletnia praktyka w tym zakrersie). Umiejętność
    negocjacji ceny oraz warunków sprzedaży/zakupu produktu na rynku
    niemieckim.Ogólna znajomość Niemieckiego rynku konstrukcjii stalowych.
    Bardzo dobra znajomość oprogramowania Microsoft Office.

    Poszukuję poważnych ofert pracy w województwie opolskim lub na terenie
    całego kraju.