eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaPracownik działu serwisu i wsparcia technicznego IT ( Warszawa ) PSST/IT/2003/09
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2003-08-27 13:28:11
    Temat: Pracownik działu serwisu i wsparcia technicznego IT ( Warszawa ) PSST/IT/2003/09
    Od: "Netglobe HRM" <a...@n...pl>

    NetGlobe Sp. z o.o. jeden z liderów rynku zaawansowanych technollogii,
    integrator IT, poszukuje kandydatów na stanowiska:

    PRACOWNICY DZIAŁU SERWISU I WSPARCIA TECHNICZNEGO / SUPPORT & PROFESSIONAL
    SERVICES
    PSS/IT/2003/09

    Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
    wsparcie techniczne działu handlowego, wsparcie techniczne i obsługa
    klientów z zakresu IT, wdrazanie rozwiazan, wsparcie techniczne oraz obsluga
    informatyczna działów wewnętrznych firmy.


    Wymagania:

    a.. Przynajmniej roczne doświadczenie w profesjonalnej obsłudze klienta;
    b.. Doświadczenie w administracji siecią LAN (TCP/IP, DNS, DHCP, WINS,
    mail, zagadnienia routingu, etc.)
    c.. Znajomość urządzeń pasywnych i aktywnych;
    d.. Znajomość narzędzi diagnostycznych zintegrowanych z systemami
    operacyjnymi;
    e.. Doświadczenie w zarządzaniu i administrowaniu systemami operacyjnymi
    Windows 95/98/NT/2000/XP oraz Linux/UNIX;
    f.. Znajomość technologii VoIP, łącz dzierżawionych, radiowych, ISDN,
    Dial-up;
    g.. Mile widziana znajomość baz danych MySQL;
    h.. Znajomość języka angielskiego pozwalajaca na czytanie i zrozumienie
    dokumentacji techniczej
    i.. Komunikatywność i odpowiedzialność;
    j.. Umiejętność pracy w zespole
    k.. Umiejętnośc kreatywnego działania
    l.. Umiejetnosc samoorganizacji zadań i własnego czasu pracy
    m.. Wszechstronność
    Obowiązki:

    a.. Profesjonalna obsługa klientów i działów wewnętrznych firmy
    b.. Rozwiązywanie bieżących problemów;
    c.. Współpraca w grupie;
    d.. Prowadzenie raportów wykonywanych zadań i prac


    Oferujemy:

    - Możliwość systematycznego podnoszenia kwalifikacji w kraju i za granicą
    - Atrakcyjny system motywacyjny
    - Samochód służbowy oraz telefon dla osób osiągajacych najlepsze wyniki

    Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie swoich aplikacji (CV + list
    motywacyjny) pocztą elektroniczną z zaznaczonym w tytule numerem
    referencyjnym na adres:

    a...@n...pl

    lub pocztą tradycyjną:

    Netglobe Sp. z o.o.
    Ul. Erazma Ciołka 12 lok 430
    01-402 Warszawa


    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

    Prosimy o dopisanie klauzuli na aplikacji:

    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w
    mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji
    (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. Nr
    133, poz. 883)".




strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1