PracaGrupypl.praca.szukanaPracownik do obsługi e-mail – pilnie poszukiwany.

  • 1. Data: 2006-02-22 12:03:16
    Temat: Pracownik do obsługi e-mail – pilnie poszukiwany.
    Od: "Joanna" <k...@o...pl>

    Praca w domu!! Bądź szefem dla siebie!!
    Czy jesteś gotów na coś INNEGO!! Masz dość codziennego drążenia?? Czy
    jesteś zmęczony patrzeniem jak inni ciągną korzyści z TWOJEGO wysiłku?? Czy
    chciałbyś pracować w domu, poświęcając więcej czasu rodzinie, przyjaciołom lub
    hobby?? Dałeś już sobie spokój z tymi wątpliwymi ofertami, które obiecują
    wszystko a zostawiają Cię z niczym?? JA TEŻ!!! To, dlatego stałem się
    pracownikiem e-milowym. Prowadzę cały interes on-line, co oznacza, iż mam
    bardzo niskie koszty ogólne i mogę wykonywać całą moją pracę w zaciszu i
    wygodzie mojego własnego domu, według mojego rozkładu.
    Potencjalnie możesz zarobić 2.000 lub więcej!!! Zapewniamy pełne przeszkolenie
    on-line. Nie trzeba żadnych opłat z góry. Wszystkiego, czego potrzebujesz to:
    komputer z dostępem do sieci; e-mail, trochę wolnego czasu oraz chęci zmiany
    kierunku TWEGO PRZYSZŁEGO ŻYCIA!!! Spróbuj to nic nie kosztuje!!!
    W celu uzyskania dalszych informacji wyślij do mnie e-maila j...@o...pl o
    treści &#8222;Pracownik do obsługi e-maila&#8221;