PracaGrupypl.praca.szukana › Pracownik czasowy / Warszawa

  • 1. Data: 2002-10-16 09:10:17
    Temat: Pracownik czasowy / Warszawa
    Od: "Krzysztof Gigiel" <k...@g...pl>

    Jestem studentem V roku turystyki, podejmę pracę czasową - najchętniej - w
    biurze.
    Daję gwarancję na solidność i pracowitość.

    Umiejętności:
    angielski - komunikatywny
    Komputer:
    MS Word - bardzo dobrze
    MS Excel - dobrze
    MS Acces - podstawy
    WF MAG - podstawy

    Prawo jazdy: kat. B

    Doświadczenie:
    2 lata pracy w międzynarodowym biurze podróży na stanowisku specjalista ds.
    Turystyki (obsługa klientów korporacyjnych: hotele, szkolenia, konferencje,
    imprezy integracyjne)

    2 lata pracy w pracowni architektonicznej na stanowisku asystent biura
    (wszelkie czynności biurowe, organizacja pracy firmy, zaopatrzenie,
    podstawowe czynności finansowo-księgowe)

    2 lata w firmie szkoleniowo-informatycznej jako pomocnk w biurze (praca
    dorywcza), wystawca na targach, prace biurowe

    W przypadku zainteresowania moją osobą proszę o kontakt:
    k...@g...pl

    Z poważaniem,
    Krzysztof Gigiel