PracaGrupypl.praca.szukanaPracownik biurowy poszukuje pracy na terenie śląska

  • 1. Data: 2004-02-03 06:36:10
    Temat: Pracownik biurowy poszukuje pracy na terenie śląska
    Od: "Tom" <t...@e...com.pl>

    Studentka ostatniego roku studiów magisterskich na kierunku "Zarządzanie i
    Marketing" , poszukuje pracy na terenie śląska w charakterze pracownika
    biurowego.

    Moje dotychczasowe doświadczenie zawodowe:

    - 1999 r. - 2000 r. - Urząd Skarbowy
    - 2000 r. - 2001 r. - Komenda Miejska Policji
    - 2001 r. - nadal - Szpital Kliniczny - Centrum Zdrowia Dziecka i Matki w
    Katowicach

    Nabyte umiejętności:

    - wprowadzanie do bazy POLTAX,
    - obsługa petentów,
    - archiwizacja danych,
    - prowadzenie dzienników korespondencyjnych,
    - przygotowywanie i zawieranie umów,
    - udział w tworzeniu cennika usług medycznych,
    - przygotowywanie materiałów do negocjacji i renegocjacji w Kasach Chorych
    i Ministerstwie Zdrowia
    - obsługa pakietu OFFICE oraz innych programów specjalistycznych,
    - znajomość Internetu
    - język niemiecki w stopniu komunikatywnym,
    - dobra organizacja pracy oraz skrupulatność w wykonywaniu zadań
    - prawo jazdy kat. "B"

    Dla zainteresowanych przesyłam pełne CV oraz podanie.

    Justyna Skolik

    tel. kontaktowy 502-780-449
    e-mail : j...@o...pl