PracaGrupypl.praca.szukanaPracownik biurowy / informatyk

  • 1. Data: 2005-02-27 19:27:29
    Temat: Pracownik biurowy / informatyk
    Od: "pawel02" <p...@p...onet.pl>

    Witam,
    podejmę pracę w Warszawie w pełnym wymiarze godzin.
    Zajmowałem się do tej pory głównie
    serwisem programów (programowanie, naprawy baz....).
    Interesuje mnie praca w małej lub średniej firmie (nie o profilu
    informatycznym !!!)
    gdzie potrzebna jest osoba do nadzorowania wszelkiego oprogramowania
    włącznie
    z sieciowym oraz sprzętu komputerowego.
    Oprócz tego mogę wykonywać inne prace choćby wyjazdy samochodem itp.
    Moje oczekiwania finansowe to 1700 zł NETTO w okresie próbnym.

    Wszelkie pytania/propozycje proszę wysyłać na adres:
    s...@v...pl