PracaGrupypl.praca.szukanaPracownik biurowy - WrocławPracownik biurowy - Wrocław
  • Data: 2004-01-19 18:48:14
    Temat: Pracownik biurowy - Wrocław
    Od: "Ilona Ożarowska" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ILONA OŻAROWSKA
    50-331 Wrocław, ul.Wyszyńskiego 64/15
    tel. (071) 79 054 79

    Mam wyższe wykształcenie w zakresie zarządzania i marketingu oraz 2-letnie
    doświadczenie na stanowisku sekretarki w placówce oswiatowej.
    Pracująs na stanowisku sekretarki zajmowałam sie obsługa urządzeń biurowych
    tj. komputer, fax oraz centralkę telefoniczna.Do moich obowiazków należało
    rejestrowanie korespondencji przychodzacej i wychodzącej, odpisywanie i
    wysyłanie pism, prowadzenie kadr zgłaszanie pracowników do ZUS-u, oraz
    załatwianie spraw uczniowskich.
    Jestem osobą dynamiczną i rzetelną. Mam ustabilizowana sytuację rodzinną co
    czyni mnie osobą dyspozycyjną. W trakcie pracy zawodowej podnosiłam swoje
    kwalifikacje biorąc udział w seminariach i skolenich. Łatwo nawiązuję kontakt
    z ludzmi dzięki czemu nie mam problemów z adaptacją w nowym środowisku.
    obecnie szukam ciekawej pracy w firmie oferującej mozliwość rozwoju
    zawodowego.
    Jeśli moja kandydatura wzbudzi zainteresowanie chętnie przyjnę zaproszenie na
    indywidualną rozmowę.

    Ilona Ożarowska