PracaGrupypl.praca.szukana › Pracownik biurowy

  • 1. Data: 2003-09-02 13:52:38
    Temat: Pracownik biurowy
    Od: "MartaS" <s...@o...pl>

    Szukam pracy biurowej na terenie województwa mazowieckiego (głównie
    Warszawa, Radom)

    Jestem tegoroczną absolwentką Politechniki Radomskiej. Ukończyłam
    pięcioletnie studia dzienne: wydział Nauczycielski, kierunek Wychowanie
    Techniczne, specjalność Informatyka. Egzamin magisterski zdałam z wynikiem
    5.0. Uzyskałam tytuł: magister edukacji.

    Umiejętności z zakresu obsługi komputera:
    ..:: Pakiet MS-Office (Word, Excel, PowerPoint, Access, FrontPage);
    ..:: Windows 95/98, XP, ME;
    ..:: AutoCad;
    ..:: HTML;
    ..:: MS-Outlook;
    ..:: Internet;
    ..:: Flash (podstawy);

    Znajomość języków obcych:
    ..:: angielski - dobra, komunikatywna,
    ..:: rosyjski - podstawowa;
    ..:: francuski - podstawowa;

    Umiejętności:
    ..:: obsługa urządzeń biurowych;
    ..:: praca samodzielna i w zespole;
    ..:: bardzo dobra organizacja pracy(realizacja celów, dobór metod i treści,
    właściwe tempo);
    ..:: zdolność nawiązywania kontaktów;

    Cechy:
    ..:: aktywna, cierpliwa, godna zaufania, kreatywna, łatwo się przystosowuje,
    optymistyczna, pełna humoru, rozważna, serdeczna, uczciwa, uprzejma,
    wszechstronna, wytrwała, zdolna, komunikatywna, dyspozycyjna, punktualna,
    szybko się uczy

    ..:: Prawo jazdy: kategoria B ( w trakcie kursu )

    Kontakt: m...@w...pl s...@o...pl