PracaGrupypl.praca.szukana › Pracownik administracyjno-windykacyjny\Wrocław, Świdnica, Dzierżoniów, Bielawa

  • 1. Data: 2004-09-08 14:04:28
    Temat: Pracownik administracyjno-windykacyjny\Wrocław, Świdnica, Dzierżoniów, Bielawa
    Od: "Joanna N." <j...@o...pl>

    Witam!

    Jak w temacie - szukam pracy w charakterze pracownika administracyjno-windykacyjnego.
    Mam 29 lat. Mam 8 lat doswiadczenia na powyzszym stanowisku.
    Obsługa komputera, znajomość prawa z zakresu administracji i windykacji (w tej chwili
    jestem na ostatnim roku studiow - prawo na Uniwersytecie Wroc.), prawo jazdy kat. B.
    Inne oferty pracy rowniez mile widziane (z gory dziekuje "oszustom" - prosze mi nie
    wysylac maili z tzw. marketingiem internetowym, raportami etc.).

    Kontakt ze mna:
    Joanna Nowosad
    e-mail: j...@o...pl
    tel. 0-888775703