eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaPracownik Sekcji Wsparcia Technicznego / Warszawa / Etat
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2008-03-14 09:09:18
    Temat: Pracownik Sekcji Wsparcia Technicznego / Warszawa / Etat
    Od: Komisja Nadzoru Finansowego <r...@k...gov.pl>

    Wymagania:
    - dobra znajomość systemów Windows 2000/XP/2003,
    - dobra znajomość klienta poczty Lotus Notes, MS Office 2000,
    - znajomość sprzętu komputerowego oraz budowy i konfiguracji sieci LAN,
    - mile widziana znajomość poruszania się po urządzeniach aktywnych,
    - mile widziana znajomość Linux - w stopniu umożliwiającym poruszanie
    się w konsoli tekstowej,
    - komunikatywność,
    - pozytywne nastawienie na użytkownika,
    - odporność na stres
    - mile widziane doświadczenie we wsparciu technicznym użytkowników

    Obowiązki:
    - przyjmowanie i obsługa telefonicznych i mailowych zgłoszeń od klientów
    (helpdesk)
    - rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez użytkowników
    (samodzielnie lub przekazywanie do innych działów)
    - terminowa obsługa zgłoszeń wpływających od użytkowników w systemie
    Lotus Notes

    Oferujemy:
    - praca zmianowa w godzinach 8:15-16:15, 10:00-18:00 (zmiany ruchome)
    - szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe
    - praca w młodym, przyjaznym zespole

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1