-
1. Data: 2008-03-14 09:09:18
Temat: Pracownik Sekcji Wsparcia Technicznego / Warszawa / Etat
Od: Komisja Nadzoru Finansowego <r...@k...gov.pl>
Wymagania:
- dobra znajomość systemów Windows 2000/XP/2003,
- dobra znajomość klienta poczty Lotus Notes, MS Office 2000,
- znajomość sprzętu komputerowego oraz budowy i konfiguracji sieci LAN,
- mile widziana znajomość poruszania się po urządzeniach aktywnych,
- mile widziana znajomość Linux - w stopniu umożliwiającym poruszanie
się w konsoli tekstowej,
- komunikatywność,
- pozytywne nastawienie na użytkownika,
- odporność na stres
- mile widziane doświadczenie we wsparciu technicznym użytkowników
Obowiązki:
- przyjmowanie i obsługa telefonicznych i mailowych zgłoszeń od klientów
(helpdesk)
- rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez użytkowników
(samodzielnie lub przekazywanie do innych działów)
- terminowa obsługa zgłoszeń wpływających od użytkowników w systemie
Lotus Notes
Oferujemy:
- praca zmianowa w godzinach 8:15-16:15, 10:00-18:00 (zmiany ruchome)
- szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe
- praca w młodym, przyjaznym zespole