eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaPracownik Sekcji Wsparcia Technicznego / Warszawa / EtatPracownik Sekcji Wsparcia Technicznego / Warszawa / Etat
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!moderators!proteus
    From: Robert Suwała <r...@k...gov.pl>
    Newsgroups: pl.praca.oferowana
    Subject: Pracownik Sekcji Wsparcia Technicznego / Warszawa / Etat
    Date: Sat, 7 Jun 2008 20:15:52 +0200 (CEST)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 26
    Approved: p...@b...bofh.org.pl
    Message-ID: <g281ai$7tc$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: hell.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: TEXT/plain; CHARSET=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1212862552 29805 193.219.28.162 (7 Jun 2008 18:15:52 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 7 Jun 2008 18:15:52 +0000 (UTC)
    Envelope-to: p...@h...pl
    X-Original-X-Complaints-To: u...@a...pl
    X-Original-X-Trace: inews.gazeta.pl 1212647570 8108 194.145.96.12 (5 Jun 2008
    06:32:50 GMT)
    X-Original-X-User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl-PL; rv:1.8.1.4)
    Gecko/20070515 Firefox/2.0.0.4
    X-Original-NNTP-Posting-Date: Thu, 5 Jun 2008 06:32:50 +0000 (UTC)
    X-Moder-Tool: modArc v2.0, last rev. 2003.11.28
    X-Original-X-HTTP-Posting-Host: taurus.kpwig.gov.pl
    X-Original-X-Mailer-Location: http://akson.sgh.waw.pl/~darek/ppo/
    X-Original-NNTP-Posting-Host: akson.sgh.waw.pl
    X-Original-X-Mailer: Interfejs do publikacji ogloszen na pl.praca.oferowana
    X-FAQ: http://www.usenet.pl/opisy/pl.praca.oferowana.FAQ
    X-Moderator: Wojciech Bancer <ppo#hell.pl>
    X-Original-Date: Thu, 5 Jun 2008 06:32:50 +0000 (UTC)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.oferowana:69248
    [ ukryj nagłówki ]

    Wymagania:
    - dobra znajomość systemów Windows 2000/XP/2003,
    - dobra znajomość klienta poczty Lotus Notes, MS Office 2000,
    - znajomość sprzętu komputerowego oraz budowy i konfiguracji sieci LAN,
    - mile widziana znajomość poruszania się po urządzeniach aktywnych,
    - mile widziana znajomość Linux - w stopniu umożliwiającym poruszanie
    się w konsoli tekstowej,
    - komunikatywność,
    - pozytywne nastawienie na użytkownika,
    - odporność na stres
    - mile widziane doświadczenie we wsparciu technicznym użytkowników

    Obowiązki:
    - przyjmowanie i obsługa telefonicznych i mailowych zgłoszeń od klientów
    (helpdesk)
    - rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych przez użytkowników
    (samodzielnie lub przekazywanie do innych działów)
    - terminowa obsługa zgłoszeń wpływających od użytkowników w systemie
    Lotus Notes

    Oferujemy:
    - praca zmianowa w godzinach 8:15-16:15, 10:00-18:00 (zmiany ruchome)
    - szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe
    - praca w młodym, przyjaznym zespole

    CV prosimy przesyłać mailem do 15/6/2008.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1