-
1. Data: 2006-07-18 19:10:06
Temat: Pracownik Helpdesku serwisu gier on-line, Kraków
Od: Ganymede Technologies <o...@g...com.pl>
Firma Ganymede Technologies, lider na rynku gier on-line w Polsce,
poszukuje:
PRACOWNIKA DO OBSŁUGI HELP DESKU DUŻEGO SERWISU Z GRAMI
Do głównych obowiązków pracownika będzie należało utrzymywanie
kontaktu z klientami i ich obsługa: m.in. odpowiadanie na
korespondencję elektroniczną, pomoc użytkownikom w rozwiązywaniu
bieżących problemów, przygotowywanie pism i newsów dla prasy oraz
nadzorowanie społeczności internetowej graczy.
Kandydaci/kandydatki powinni spełniać następujące wymagania:
- umiejętność płynnego posługiwania się językiem angielskim i
redagowania w nim tekstów, dodatkowym atutem będzie znajomość języka
niemieckiego, hiszpańskiego lub francuskiego,
- wykształcenie wyższe lub ostatni rok studiów, mile widziane osoby
które ukończyły studia w zakresie marketingu, socjologii,
- umiejętność swobodnej komunikacji,
- umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze,
- bardzo dobra znajomość budowy i obsługi komputera,
- biegłe poruszanie się w Internecie,
- mile widziane doświadczenie w zarządzaniu grupą ludzi, np. z
administrowaniem i moderowaniem IRC, czata, forum lub innych
społeczności internetowych.
Oferujemy pracę na pełen etat. Aplikacje powinny zawierać następujące
dokumenty: CV w języku polskim, list motywacyjny w języku polskim lub
angielskim. Oferty bez CV oraz listu motywacyjnego nie będą brane pod
uwage!
Praca na miejscu w siedzibie firmy, praca zdalna wykluczona. Dokumenty
prosimy przesyłać pocztą elektroniczną na adres: o...@g...com.pl