-
1. Data: 2002-09-10 13:49:58
Temat: Praca zdalna w Allegro.pl: Pracownik Działu Obslugi Uzytkownika
Od: Serial # 19781010 <p...@a...pl>
Witam,
Stanowisko: Pracownik Dzialu Obslugi Uzytkownika
Miejsce pracy: dowolne w PL (pref. Poznan lub okolice), praca w domu
Wymiar pracy: nienormowany czas pracy, tryb zadaniowy
O nas:
Allegro nie jest typowe pod zadnym wzgledem. Mamy najwieksza i
najbardziej zroznicowana oferte towarowa w polskim Internecie, choc
nie wynajmujemy tysiecy metrow kw. powierzchni magazynowej, by te
towary przechowywac. Przynosimy zyski, choc jestesmy tzw. "firma
internetowa" (mozesz nas nazwac "dot-com'em"). Zdobylismy setki
tysiecy klientow i wciaz zdobywamy kolejnych, choc nie wydajemy
milionow na reklamy w TV. Nasza sila jest wspaniala spolecznosc -
Uzytkownicy, ktorzy spotykaja sie na Allegro, by sprzedac, kupic,
porozmawiac i... poznac nowych przyjaciol. Dzial obslugi klienta ma w
wielu firmach marginalne znaczenie. U nas jest najwazniejszy! Chcesz
do nas dolaczyc?
Na czym polega ta praca?
Praca w Dziale Obslugi Uzytkownika to przede wszystkim udzielanie
szybkich i rzetelnych odpowiedzi na pytania Allegrowiczow (glownie
przy uzyciu poczty elektronicznej). Szczegolowe informacje zostana
przekazane w czasie rozmowy kwalifikacyjnej i ew. pozniej podczas
specjalistycznych szkolen.
Oferujemy:
- elastyczny czas pracy (dopuszczalne dodatkowe zajecie lub studia),
- atrakcyjna forme wynagradzania,
- wygodna i nowoczesna "prace zdalna" (na odleglosc),
- mozliwosc awansu i rozwoju zawodowego,
- kursy i szkolenia...
....a przede wszystkim unikalna atmosfere oraz mozliwosc wspolpracy z
bardzo zaangazowanym i profesjonalnym zespolem, pelnym sympatycznych
ludzi. Praca w Allegro daje satysfakcje oraz spelnienie zawodowe, ale
to takze swietna zabawa!
Nasze wymagania:
- wlasny komputer ze stalym, szybkim dostepem do Internetu,
- co najmniej 2 lata doswiadczen w pracy z Internetem,
- co najmniej podstawowa znajomosc Allegro i rynku aukcji on-line,
- co najmniej podstawowa znajomosc jezyka angielskiego,
- pelna poprawnosc stylistyczna i ortograficzna w jezyku pisanym.
Specjalistyczna wiedza techniczna nie jest konieczna, wystarczy
bieglosc w obsludze narzedzi takich jak zaawansowany klient e-mail
oraz przegladarka internetowa. Bardzo przydatna moze okazac sie
rowniez umiejetnosc szybkiego, bezwzrokowego pisania na klawiaturze.
Doswiadczenie w pracy w dziale obslugi klienta i/lub w branzy
e-commerce bedzie dodatkowym atutem.
Wiecej szczegolow i kontakt: http://www.allegro.pl/praca.html
Zapraszam!
--
Michal Klar
QXL Poland Sp. z o.o.
Community & Quality Manager