PracaGrupypl.praca.szukanaPraca zdalna lub Jelenia Gora - INFORMATYK

  • 1. Data: 2002-11-14 07:29:34
    Temat: Praca zdalna lub Jelenia Gora - INFORMATYK
    Od: "Afas" <a...@s...clan.pl>

    Jestem absolwentem informatyki Uniwersytetu Wrocławskiego
    ze specjalizacja inżynierii oprogramowania. Specjalizacja ta obejmuje
    projektowanie, opracowywanie i kodowani programów. Znam kilka języków
    programowania, zagadnienia systemów operacyjnych, teorię informatyki,
    elementy matematyki wyższej, tematy bazy danych, zastosowania
    informatyki i wiele innych problemów zwiazanych z moim zawodem. Od
    czterech lat pracuje na stanowisku administrator i webmaster filii
    Politechniki Wroclawskiej.

    Interesuje mnie praca głównie jako: programista,
    administrator sieci, twórca stron internetowych, osoby testujacej
    oprogramowanie, na terenie Jeleniej Góry lub okolic lub za posrednictwem
    internetu. Jestem jednak otwarty na różne sensowne propozycje i nie
    ograniczam się tylko do takich propozycji.

    Moja oferta może być tym bardziej interesujsca, że jestem
    inwalida, dawniej zaliczanym do pierwszej grupy.

    Kontakt:

    Tel.: (0-75) 75-33-222
    502-545-733 (Mam wade wymowy)

    b...@j...com