PracaGrupypl.praca.szukanaPraca zdalna! SZUKAM !

  • 1. Data: 2006-04-17 14:19:06
    Temat: Praca zdalna! SZUKAM !
    Od: "Gafar " <g...@g...pl>

    Mieszkam w Egipcie. Na codzien posluguje sie jezykiem angielskim.
    Swobodnie komunikuje sie w tym jezyku. Mam staly dostep do internetu.
    Obsluga komputera nie stanowi dla mnie zadnego problemu. Pracowalam
    jako support for Poland dla miedzynarodowej firmy internetowej Expekt.com.
    Przez 2 lata pracowalam jako konsultant ds. obslugi klienta dla
    jednej z wiekszych sieci komorkowych w Polsce. Doskonale rowniez posluguje
    sie internetem. Moja praca licencjacka jak i magisterska byla poswiecona
    wlasnie zagadnieniom Internetu.
    Na zyczenie wysle swoje CV.

    Interesuje mnie praca zdalna, np. obsluga klienta poprzez mail czy inna
    powazna praca.

    Podkreslam ze interesuje mnie powazna praca , nie wypelnianie ankiet,
    klikanie w banery czy inne tego typu bzdury.

    Moj adres gafar(at)gazeta.pl