PracaGrupypl.praca.szukana[Praca zdalna] Programista skryptów stron www

  • 1. Data: 2010-03-14 14:57:28
    Temat: [Praca zdalna] Programista skryptów stron www
    Od: m <m...@g...com>

    Witam,

    poszukuję zleceń na wykonywanie różnego rodzaju skryptów dla stron
    internetowych. Wracam po krótkiej przerwie jestem zainteresowany
    powrotem do tej branży.

    Moja krótka charakterystyka:

    - programowanie kodu w PHP/Perl
    - umiejętność projektowania struktur bazy danych, znajomość MySQL/
    Oracle
    - znajomość technologii HTML, CSS, JavaScript, XML, XSLT
    - podstawy ActionScript, Flash
    - umiejętność przygotowania rozbudowanych serwisów CMS oraz prostych
    stron
    - nie jestem grafikiem ale bez problemów potrafię wykonać różne
    ciekawe operacje na zdjęciach/obrazkach
    - szybkość poznawania nowych technologii
    - w celu przedstawienia kilku zrealizowanych projektów, które są
    online proszę o kontakt
    - przyjmę pojedyńcze zlecenia jak i chętnie nawiążę dłuższą stałą
    współpracą

    Szczegóły na mojej stronie www.mwalesa.pl.

    Zapraszam do kontaktu przez formularz na mojej stronie.

    Pozdrawiam serdecznie