PracaGrupypl.praca.oferowanaPraca zdalna - Programista ASP - pilnie

  • 1. Data: 2005-06-20 09:11:26
    Temat: Praca zdalna - Programista ASP - pilnie
    Od: Mirek Skoczek <m...@m...pl>

    W związku z dużą ilością zleceń, których nie jestem w stanie przerobić
    sam, potrzebuję do pomocy doświadczonego programisty ASP.

    Rozliczenie najchętniej na zasadzie faktury VAT, względnie
    umowy-zlecenia lub o dzieło.

    Wymagania:
    - BARDZO dobra znajomość ASP
    - BARDZO dobra znajomość bazy danych MS-SQL
    - BARDZO dobra znajomość języka angielskiego (projekty do których szukam
    pomocy to strony angielskojęzyczne, wszystko - specyfikacja,
    dokumentacja, komentarze a czasami również komunikacja odbywa się po
    angielsku)
    - znajomość html, css
    - mile widziane umiejętności webmasterskie (design stron www) aczkolwiek
    nie konieczne
    - dyspozycyjność - regularne raportowanie postępów prac, codzienna
    komunikacja z użyciem e-mail, telefonu, komunikatora

    Wynagrodzenie na poziomie 20-40 zł/godzinę (brutto) zależnie od
    kwalifikacji.