PracaGrupypl.praca.szukanaPraca zdalna DTP

  • 1. Data: 2007-07-07 16:19:19
    Temat: Praca zdalna DTP
    Od: m...@g...pl

    Witam!
    Zajmuje sie profesjonalnie DTP szukam dodatkowej a moze nawet i stalej
    zdalnej pracy. Moje doswiadczenie to bez mala 15 lat pracy w branzy
    wydawniczej i reklamie. Oferuje pelen pakiet uslug. Wyksztalcenie
    plastyczne. Nie boje sie wyzwan. Mam na swoim koncie kilkadziesiat
    skladow ksiazek, tysiace reklam i ogloszen do gazet (na stale pracuje
    w najwiekszej lokalnej gazecie w woj. warminsko-mazurskim). Przygotuje
    prace od projektu az po przygotowanie do druku. Przyjme tez zlecenia
    anglo i niemiecko jezyczne. Wystawie fakture VAT!

    mariusz

    moj e-mail
    m.felinski(at)gazetaolsztynska.pl
    mfelinski(at)wp.pl