PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w wojsku dla programisty/informatyka

  • 11. Data: 2005-02-14 15:57:46
    Temat: Re: Praca w wojsku dla programisty/informatyka
    Od: g...@p...onet.pl

    > czy polska armia nie potrzebuje aby wyksztalconych informatykow. Wszakze
    > pierwsze procesory powstaly z mysla o programowaniu halbic. :>

    kalkulatorow artyleryjskich uzywano przede wszystkim na okrestach -> zatem
    raczej armaty, a nie haubice... Poza tym to byly urzadzenia mechaniczne (a la
    Babbage), a znowoz ENIAC powstal w nieco innych celach...

    Odn informatykow w sluzbach mundurowych - w dzisiejszej GW Praca jest ciekawy
    artykul (nawet 2) na ten temat.

    --

    pozdrawiam,

    glos

  • 12. Data: 2005-02-14 21:04:10
    Od: "Orange" <m...@p...onet.pl>

    Czemu tak skreślasz prywatne? Ja pracuję w prywatnej (koło 100 osób) i nie
    narzekam. Atmosfera jest dobra, a zarobki też na pewno sporo wyższe niż w
    budżetówce.