-
11. Data: 2006-07-13 07:50:47
Temat: Re: Praca w helpdesku - pytania i wątpliwości.
Od: "Piotrpo" <p...@g...com>
j...@g...com napisał(a):
> Witajcie
>
> Obecnie pracuję w Wa-wie w niewielkiej firmie jako specjalista od
> helpdesku.
> Pracuję na tym stanowisku od trzech lat i zarabiam 2.200 PLN netto.
> Moje ukończone szkoły, doświadczenie i umiejętności są
> następujące:
> - ukończone LO z maturą (profil podstawowy),
> - studium bibliotekarskie - dyplom na 5 :)
> - 5 lat pracy w bibliotece - miałem tam bardzo dobrą szkołę
> kontaktów z ludźmi,
> - 3 lata temu zacząłem pracę jako serwisant komputerowy w nie
> istniejącej już firmie,
> - obecnie pracuję dla innej firmy w dziale IT jako spec od helpdesku,
> - jestem ekspertem w składaniu PeCe-tów, instalowaniu każdego
> rodzaju Windowsa, znam się bardzo dobrze na pakiecie Office,
> liznąłem trochę Linuxa no i znam się na sieciach komputerowych,
> - pracowałem przez rok na słuchawkach - pomagałem ludziom
> rozwiązywać ich problemy z kompami via telefon - z bardzo dobrym
> skutkiem - myślę, że pozytywnie załatwiłem około 90-95% spraw.
>
> Niestety jak widzicie, moje kwalifikacje jako informatyka nie są
> potwierdzone żadnym świstkiem papieru. Jestem samoukiem. Niestety
> przy obecnej płacy nie stać mnie na jakiekolwiek studia.
>
> Chciałbym się od Was dowiedzieć, czy:
> 1. powinienem zarabiać więcej tzn. twardo zażądać podwyżki?
> 2. na takim stanowisku w Wa-wie można dostać więcej kasy niż ja
> obecnie?
> 3. moje kwalifikacje nie potwierdzone żadnym dyplomem wyższej uczelni
> nie dyskwalifikują mnie z rynku pracy?
1. Nie wiem jak w Warszawie, ale jak na Trójmiasto masz stawki realne
- nawet trochę na plus.
2. Chwilowo jest wolne stanowisko premiera. Smutna praktyka jest taka,
że na każdym stanowisku informatycznym możesz dostawac więcej
(może tester i sprzedawca w sklepie komputerowym jest trochę niżej)
3. Brak papieru nie dyskwalifikuje na rynku pracy (zwłaszcza
informatyka w chwili obecnej) gorzej, że ty po prostu nie masz
kwalifikacji - złożyć komputer i zainstalować windowsa kazdy
potrafi. W tej branzy kasę dostajesz za swoje umiejętności i wiedzę
- im bardziej unikalne, tym większa kasa. Umiejętności dotyczące
sprzętu PC i Office nie sa unikalne.
Piotr
-
12. Data: 2006-07-13 09:18:12
Temat: Re: Praca w helpdesku - pytania i wątpliwości.
Od: "Tomek Gajer" <g...@g...pl>
>Użytkownik "Piotrpo" <p...@g...com> napisał w wiadomości
> >news:1152777047.098782.216340@s13g2000cwa.googlegro
ups.com...
>2. Chwilowo jest wolne stanowisko premiera. Smutna praktyka jest taka,
>że na każdym stanowisku informatycznym możesz dostawac więcej
>(może tester i sprzedawca w sklepie komputerowym jest trochę niżej)
No, z tym testerem to ostro po bandzie poleciałeś :)
Tomek
-
13. Data: 2006-07-13 11:33:43
Temat: Re: Praca w helpdesku - pytania i wątpliwości.
Od: "Rafal" <p...@g...pl>
> Ludzie powoli odchodza, wiec i ja zastanawiac zaczalem sie nad
> odejsciem. Stad moje pytania i watpliwosci.
Daj znac co to za firma chetnie wysle swoje CV :)
Pozdrawiam
-
14. Data: 2006-07-13 18:59:30
Temat: Re: Praca w helpdesku - pytania i wątpliwości.
Od: "visa" <pawelekch(spamik)@o2.pl>
Nie narzekaj dostajesz kupe kasy za Helpdesk
Mi chcieli dac zaledwie 800 zl