PracaGrupypl.praca.oferowanaPraca w domu - wysokie zarobki !

  • 1. Data: 2009-11-09 22:15:55
    Temat: Praca w domu - wysokie zarobki !
    Od: " Szak87" <s...@g...pl>

    Bądź szefem dla siebie! Czy jesteś gotów na coś INNEGO? Masz dość codziennego
    drążenia? Czy jesteś zmęczony patrzeniem jak inni ciągną korzyści z TWOJEGO
    wysiłku? Czy chciałbyś/aś pracować w domu, poświęcać więcej czasu swojej
    rodzinie, przyjaciołom lub hobby? Dałeś/aś już sobie spokój z tymi wątpliwymi
    ofertami, które obiecują wszystko, a zostawiają Cię z niczym? JA TEŻ!!! To
    dlatego stałem się Pracownikiem e-mailowym. Prowadzę cały interes on-line, co
    oznacza, iż mam bardzo niskie koszty ogólne i mogę wykonywać całą moją pracę
    w zaciszu i wygodzie mojego własnego domu, według Mojego rozkładu.
    Potencjalnie możesz zarobić 2.000 do 5000 zł w niepełnym wymiarze czasu pracy
    lub 5.000 do 15.000 zł w pełnym wymiarze czasu! Zapewnione pełne
    przeszkolenie on-line! Nie potrzeba uiszczać żadnych opłat z góry.
    Wszystkiego, czego potrzebujesz to komputer z dostępem do sieci, e-mail,
    trochę wolnego czasu oraz chęć zmiany kierunku twego przyszłego życia! W celu
    uzyskania dalszych informacji, skontaktuj się z: s...@g...com