PracaGrupypl.praca.szukanaPraca w domu przy komputerze (duże zarobki)

  • 1. Data: 2004-01-05 17:06:21
    Temat: Praca w domu przy komputerze (duże zarobki)
    Od: "Srupek" <j...@p...onet.pl>

    Zarządzający Systemem Web zatrudni osoby w pełnym lub niepełnym wymiarze
    czasu do pracy w domu (komputerowy marketing Internetowy). Jeśli
    posiadasz komputer i doświadczenie w środowisku Internetowym, pomożemy Tobie
    zarobić. W celu uzyskania pełnych szczegółów skontaktuj się z s...@o...pl

  • 2. Data: 2004-01-05 21:27:27
    Temat: Re: Praca w domu przy komputerze (duże zarobki)
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    j...@p...onet.pl news:btc5lo$8tt$1@nemesis.news.tpi.pl

> [...]
    > Jeśli posiadasz komputer i doświadczenie w środowisku Internetowym,
    > pomożemy Tobie zarobić. W celu uzyskania pełnych szczegółów skontaktuj

    Spam jest karalny.

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 3. Data: 2004-01-06 23:12:46
    Od: "Monika" <m...@o...pl>

> [...]
    > czasu do  pracy w domu (komputerowy marketing Internetowy). Jeśli
    > posiadasz komputer i doświadczenie w środowisku Internetowym, pomożemy Tobie

    Ja chcialam sie dowiedziec na czym ta praca ma polegac i czy rzadne wpiswe nie
    jest platne, jakie warunki musze spelniac i jakie wynosza zarobi za m/c