PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w domu, praca, przez interent, ankiety... :?

  • 1. Data: 2006-07-08 19:31:14
    Temat: Praca w domu, praca, przez interent, ankiety... :?
    Od: hawksmont <i...@h...com>

    Witam,
    chciałabym się zapytać co sądzicie o pracach przez internet, typu
    klikanie w banery, wypełnianie ankiet.
    Czy to jest w ogóle opłacalne i czy jakas firma rzeczywiście uczciwie
    płaci za coś takiego?
    Wiem, że to temat już wiele razy dyskutowany, ale naprawdę chciałabym
    wiedzieć, czy ktoś cokolwiek jest w stanie w ten sposób zarobić.
    Istnieją jakieś godne zaufania firmy?

    Druga sprawa.
    Jak to jest z wysyłaniem e-maili? Czy wszystkie tego typu oferty pracy
    ograniczają się do wysyłania maili innym ludziom, naciągając ich na
    wpłatę pieniędzy? Czy może istnieje coś innego niż piramida?

    Z góry dziękuję za odpowiedź. Naprawdę martwię się o moją przyjaciółkę,
    która napaliła się na taką formę zarobkowania
    --
    Ir 'hawksmont' Kasprzak
    http://hawksmont.com

    The Song Remains The Same

  • 2. Data: 2006-07-08 21:19:21
    Temat: Re: Praca w domu, praca, przez interent, ankiety... :?
    Od: "Absossionegro" <a...@s...org>

    "hawksmont" <i...@h...com> wrote in message
    > Witam,
    > chciałabym się zapytać co sądzicie o pracach przez internet, typu klikanie
    > w banery, wypełnianie ankiet.

    Bzdury, dawno temu moglo sie to sprawdzac szkoda na to czasu
    duzo lepiej zajac sie pozycjonowaniem i reklamamy na stronach
    jesli chcesz to moge Tobie cos zaproponowac z czego beda prawdziwe
    pieniadze - odezwij sie mailto:covey [na serwerze] o2.pl

    > Czy to jest w ogóle opłacalne i czy jakas firma rzeczywiście uczciwie
    > płaci za coś takiego?
    CZasem tak ale jesli juz to grosze zeby zarabiac wiecej trzeba zbudowac
    piramidke z kilkutysiecy osob, duzo lepiej zajas sie programami partnerskimi
    na swoich stronach.

    > Wiem, że to temat już wiele razy dyskutowany, ale naprawdę chciałabym
    > wiedzieć, czy ktoś cokolwiek jest w stanie w ten sposób zarobić. Istnieją
    > jakieś godne zaufania firmy?

    Kwestia dokladnie tego co chcesz robic i ile zarobic.
    Firmy te niczego nie gwarantuja w kazdej chwili mozesz wyleciec z byle
    powodu. Zarobki sa niestabilne i smiesznie niskie o ile w ogole sa.
    W kazdym razie zarabiac przez internet mozna ale napewno nie jako osoba
    konsumujaca reklamy platne!!
    (mowie o zarobkach nie symbolicznych)

    > Jak to jest z wysyłaniem e-maili? Czy wszystkie tego typu oferty pracy
    > ograniczają się do wysyłania maili innym ludziom, naciągając ich na wpłatę
    > pieniędzy? Czy może istnieje coś innego niż piramida?

    Zawsze to piramida, nawet gielda to rodzaj piramidy
    Ale czesto piramidy w programach partnerskich maja ograniczenia do ilosci
    poziomow i czesto sa bardzo wiarygodne i mozna na tym zarobic.

    > Z góry dziękuję za odpowiedź. Naprawdę martwię się o moją przyjaciółkę,
    > która napaliła się na taką formę zarobkowania

    Teksty sa napisane bardzo pewnie siebie wiec moze lepiej wklej dokladnie na
    co sie napalila a z przyjemnoscia opisze firme.
    A Ty nigdy nie probowalas tak zarabiac?

  • 3. Data: 2006-07-09 14:55:08
    Od: hawksmont <i...@h...com>

    Absossionegro napisał(a):

> [...]
    > powodu. Zarobki sa niestabilne i smiesznie niskie o ile w ogole sa.
    > W kazdym razie zarabiac przez internet mozna ale napewno nie jako osoba

    To w takim układzie, jakie są jeszcze formy zarabiania przez interent?
    Programy partnerskie odpadają, gdyż trzeba mieć conajmniej stronę w
    internecie.

> [...]

    > Teksty sa napisane bardzo pewnie siebie wiec moze lepiej wklej dokladnie na
    > co sie napalila a z przyjemnoscia opisze firme.

    Jestem grafikiem, więc nawet nie mam czasu na coś takiego :D Powiem
    szczerze, że nigdy nie próbowałam takiej formy zarabiania. Z tego co
    słyszałam jednak, są ludzie, którzy jakoś dorabiają w ten sposób. Tylko
    zdaje się, że na firmę, która nie robi ludzi w jajo naprawdę trudno trafić.
    Moja przyjaciółka należy do tych ludzi, którzy wierzą w to co
    przeczytają, więc uważa, że to dobry pomysł. Cały czas powtarza coś o
    wypełnianiu ankiet... jakaś firma się tym zajmuje?

    --
    Ir 'hawksmont' Kasprzak
    http://hawksmont.com

    The Song Remains The Same