PracaGrupypl.praca.szukanaPraca w domu

  • 1. Data: 2002-03-01 00:41:16
    Temat: Praca w domu
    Od: m...@p...pl (Makówka@+net)

    Jeżeli masz internet i chcesz mieć z niego materialne korzyści? Chcesz
    zarobić na rachunek telefoniczny?
    Odezwij się a na pewno nie pożałujesz!!!

    m...@p...pl

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.praca.szukana

  • 2. Data: 2002-03-01 07:10:24
    Temat: Re: Praca w domu
    Od: "gim8niiepolomice" <g...@p...onet.pl>

    ok odzywam sie ale o co ci holera chodzi? bo ja nie mam zielonego pojęcia

    Użytkownik Makówka@+net <m...@p...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:010601c1c0b9$780104e0$89a4573e@740049839B1..
    .

  • 3. Data: 2002-03-01 08:28:16
    Od: Vladbal <v...@p...com>

    Po slowie "cholera" (ktore zreszta nalezy pisac przez ch a nie samo h)
    na pewno dojdzie do owocnej i milej dla obu stron wspolpracy..

    Dobrze chociaz, ze nie wyraziles sie bardzij "grzecznie" uzywajac na
    przyklad piecioliterowego slowa ka litere "k"...

    Vladbal

  • 4. Data: 2002-03-02 13:23:39
    Od: "Marcin" <b...@a...pl>

    > Dobrze chociaz, ze nie wyraziles sie bardzij "grzecznie" uzywajac na
    > przyklad piecioliterowego slowa ka litere "k"...

    He he he