PracaGrupypl.praca.szukana.Praca w branży internetowej / telekomunikacyjnej(Wrocław)

  • 1. Data: 2003-07-04 15:03:08
    Temat: .Praca w branży internetowej / telekomunikacyjnej(Wrocław)
    Od: n...@m...pl

    W okresie ostatnich pięciu lat pracowałem w firmach teleinformatycznych, które
    zajmowały się sprzedażą usług internetowych i teleinformatycznych. Zajmowane tam
    stanowiska i pełnione funkcje świadczą o dużym zaufaniu jakim darzyli mnie
    pracodawcy. W tym czasie zdobyłem również nowe umiejętności, takie jak: obsługa
    komputera w zakresie aplikacji biurowych i internetowych oraz dzięki profesjonalnym
    szkoleniom, sztukę nowoczesnych metod negocjacji, handlu i sprzedaży.
    01.2002.– 06.2002
    TDC Internet Polska S.A.- firma internetowa
    Specjalista ds. inwestycji telekomunikacyjnych
    1998 – 2001
    Multinet S.A.- firma internetowa
    Pełnomocnik Zarządu ds. Telekomunikacji
    1997 – 1998
    ImpelNet Sp. Komandytowa - firma internetowa
    specjalista ds. handlowych
    1980 – 1997
    Prywatna działalność gospodarcza
    Właściciel Zakładu Produkcyjno-Handlowego.
    Usługi elektromechaniczne
    i instalatorskie
    CV wraz z listem motywacyjnym do wglądu osób zainteresowanych.

    j...@m...pl
    --
    Dodaj ogloszenie http://www.adcentral.pl/add.shtml
    Kompleksowe ogloszenia w Internecie