PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w USA dla studentów

  • 1. Data: 2004-01-07 21:42:46
    Temat: Praca w USA dla studentów
    Od: "Pszczoła" <p...@p...onet.pl>

    Czy ktoś wyjeżdżała do USA z Work and Travel, Camp America....? jako
    pracownik do obsługi (kuchnia, sprzątanie itd.)
    Jakiego rodzaju prace się tam wykonuje??
    Ja nie wiem czy zdecydować się na wyjazd czytam różne opinie na forum ale
    widzę tylko pozytywne. Chciała bym się dowiedzieć tez o wadach. Osobiście
    poznałam jedną osobę, która pracowała w barze gdzie po tygodniu wybuchła
    strzelanina. Wszystkich zwolniono. Czy znacie inne takie incydenty

    Jestem ciekawa także pozytywnych opinii.
    Ile można zarobić. Oferty których biur są najlepsze. Na ile trzeba znać
    angielski??

  • 2. Data: 2004-01-08 06:55:57
    Temat: Re: Praca w USA dla studentów
    Od: "Szlomo" <t...@p...onet.pl>

    Camp America???
    Co to za firma?? Ja 2 razy bylem w USA pracowac w kasynie - naprawde polecam
    kazdemu. Nigdzie nie ma takich kasyn jak tam!!!!!!! 2 razy jechalem ze Student
    Adventure.Sa inni od wszystkich bo nie wysylaja na targi pracy tylko
    bezposrednio na interview z pracodawca!! Mozesz obadac ich stronke
    www.studentadventure.pl

    Pozdr,
    Szlomo

  • 3. Data: 2004-01-10 11:29:22
    Od: "Pszczoła" <p...@p...onet.pl>

    A nie wiesz czy aby pracować w kasynie trzeba mieć ukończone 21 lat (ja
    skończę dopiero w listopadzie).

  • 4. Data: 2004-01-17 11:42:36
    Od: "aaa" <a...@o...pl>

    > A nie wiesz czy aby pracować w kasynie trzeba mieć ukończone 21 lat (ja
    > skończę dopiero w listopadzie).

    Nie trzeba, ja bylam w kasynie w zeszłym roku i kończylam 21 lat tez w
    listopadzie:) nie wolno Ci tylko grac w kasynie, (no ale w kasynie w ktorym sie
    pracuje nikomu nieowlno grac, wiec mala strata). a ogolnie prace w kasynach
    baardzo polecam, karmia Cie i w ogole pracuje sie w milych warunkach