PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w PKT (Polskie Książki Telefoniczne)

  • 1. Data: 2006-02-14 12:29:48
    Temat: Praca w PKT (Polskie Książki Telefoniczne)
    Od: a <c...@g...pl>

    Czy ktoś z Was tam pracował/pracuje?

    A może byliście na rozmowie kwalifikacyjnej?

    Jakie są Wasze opinie?

    Moje pytanie dotyczy stanowiska konsultant ds. sprzedazy reklam.

    Z gory dzieki,

    Marcin

  • 2. Data: 2006-02-14 23:31:30
    Temat: Re: Praca w PKT (Polskie Książki Telefoniczne)
    Od: <m...@n...pl>

    Mogę ci powiedzieć jak było wcześniej. Mój kolega tam pracuje zdaje się, że
    do dziś. Od pewnego czasu nie mam z nim kontaktu bo przeniósł się do innego
    miasta. PKT stwarzało kiedyś niezłe warunki, kolega pracował w różnych
    miastach po kilka miesięcy w roku, za mieszkanie w innym mieście miał
    płacony czynsz, a także część odpłatności za telefon i dietę dzienną. Tak
    więc warunki były niezłe. Za pracę dostawał podstawę (oczywiście najniższą)
    oraz prowizję od zleceń reklamowych. Na tamte czasy (ok. 2000) wychodziło mu
    ok. 2x średnia krajowa + kwartalne lub półroczne bonusy.