PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Leader Price

  • 1. Data: 2006-05-04 18:09:31
    Temat: Praca w Leader Price
    Od: "Wielki Miś" <w...@m...pl>

    Cos na temat firmy Leader Price i atmosfery w pracy

  • 2. Data: 2006-05-04 19:48:48
    Temat: Re: Praca w Leader Price
    Od: RB <t...@t...tst.pl>

    Wielki Miś napisał(a):
    > Cos na temat firmy Leader Price i atmosfery w pracy

    ambitna praca

  • 3. Data: 2006-05-04 19:55:47
    Od: Szewc <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Wielki Miś napisał:
    > Cos na temat firmy Leader Price i atmosfery w pracy

    Hmm...
    Na Tesco wołają - Kiepsko, a na Lider Price - Lider szajs. Na jedno
    wychodzi - skoro ma być tanio, to oszczędza się na pracowniku.

    pozdr.
    Szewc

  • 4. Data: 2006-05-05 10:06:23
    Od: Ktotek <k...@o...pl>

    Wielki Miś wrote:
    > Cos na temat firmy Leader Price i atmosfery w pracy

    Hmmm, nigdy tam nie pracowałem ale przecież wystarczy odwiedzić ich
    sklep, żeby się cokolwiek dowiedzieć. Dziewczyny na kasach nie pracują
    tylko hmmm zapierniczają za pieniądze tak małe jak to tylko możliwe
    (zdarzyło sie tam pracować moim podopiecznym). One zawsze mają co robić,
    tempo w jakim przesuwają towary nad skanerem robi wrażenie. To samo z
    wydawaniem pieniędzy a nawet wydawaniem woreczków z tworzywa - klient
    musi poprosić żeby dostać...
    Sądzę, że podobne podejście do wydajności w pracy i oszczędności na
    wszystkim dotyczy również innych stanowisk...
    Ja bym omijał szerokim łukiem, chyba, że chodzi o tanie zakupy....
    Oczywiście zawsze lepiej mieć jakąś pracę niż żadną, doświadczenia
    itp... ale jak masz jakiś wybór to odraszam LP. Poza tym pracując w
    takim miejscu trzeba mieć do tego duży dystans, znać swoją wartość i
    prawa, inaczej łatwo popaść w przeświadczenie, że jest się do niczego -
    za powolnym, wszystko robi się źle itd...
    Innymi słowy - moim zdaniem (na podstawie obserwacji ale i rozmów z
    osobami tam pracującymi) firma wymaga dużego tempa i zaangażowania
    oferując za to stosunkowo mało - taka sytuacja na rynku...

    --
    pozdrawiam, Ktotek (K.P.)