PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w Irlandii dla informatyka ?Praca w Irlandii dla informatyka ?
  • Data: 2005-06-06 12:58:34
    Temat: Praca w Irlandii dla informatyka ?
    Od: "No-Student" <a...@o...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc,

    Mam takie pytanie zwiazane z praca za granica. Przymierzam sie juz od
    jakiegos czasu do wyjazdu z Polski, gdyz stwierdzilem ze tutaj niestety
    ciezko dostac dobra prace. W gre wchodza dwa panstwa: Irlandia, Szkocja.
    POwiem szczerze ze bardziej interesuje mnie Irlandia. I stad moje pytanie.
    Czy latwo w Irlandii znalezc prace dla informatyka z kilkuletnim
    doswiadczeniem w Polsce ? Czy ktos moze pracuje lub pracowal jako informatyk
    w tym kraju i moze cos na ten temat powiedziec na forum ? I czy aby znalezc
    prace w tym kraju musze tam jechac w "ciemno" i szukac na miejscu, czy mozna
    zdac jkais egzamin w Polsce i wyjechac do pewnej pracy. Z gory dziekuje za
    wszystkie "madre" odpowiedzi...

    Pozdrawiam...