PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w Comarchu w Krakowie › Praca w Comarchu w Krakowie
    From: "Sebek" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Praca w Comarchu w Krakowie
    Date: Sat, 8 Oct 2005 11:15:12 +0200

    Witam,

    Wątek pracy w tej firmie przewijał się już na tej grupie (sprawdzałem
    archiwum), ale pytania dotyczyły głównie stanowiska programisty. Moje
    pytanie dotyczy stanowiska Specjalisty ds. Sieci Komputerowych. Mam mieć
    rozmowę z Panem Sebastianem Kwasnym (lub też Kwaśnym - ciężko powiedzieć bo
    w mailu przesłanym do mnie nie było polskich znaków...) i chciałbym w
    związku z tym się zapytać czego mogę spodziewać się na tej rozmowie?

    Chciałbym się też dowiedzieć czegoś na temat pracy w tej firmie, jak do tej
    pory słyszałem kilka negatywnych opinii. Ciekawe jestem także jaki warunki
    finansowe mogą mi tam zaoferować. Muszę dodać, że mam zamiar twardo
    negocjować, gdyż mam już pracę, z której jestem w stanie się utrzymać i
    zmienię ją tylko w przypadku zaoferowania lepszych warunków (Czy to możliwe
    jeśli chodzi o Comarch?).

    Będę wdzięczny za wszelkie uwagi i wskazówki.
    Pozdrawiam,

    Sebastian