PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w ComArch

  • 1. Data: 2005-07-20 06:06:24
    Temat: Praca w ComArch
    Od: "Chimeryczny Lokator" <l...@W...gazeta.pl>

    Witam!

    Bardzo prosiłbym osoby pracujące w ComArch poprosić o opinie na temat
    warunków pracy w tej firmie i czy warto się o nią (o tę pracę) starać?

    O drugiej dużej polskiej firmie software'owej -- Prokomie -- nie słyszałem
    jeszcze nic dobrego. Może ktoś z ComArchowców uchyli rąbka tajemnicy?

    Jeśli nie chcecie odpowiadać publicznie, zapraszam na priv.

    L.

  • 2. Data: 2005-07-20 21:58:51
    Temat: Re: Praca w ComArch
    Od: "Foxtrot" <f...@p...onet.pl>

    Bardzo prosiłbym osoby pracujące w ComArch poprosić o opinie na temat
    warunków pracy w tej firmie i czy warto się o nią (o tę pracę) starać?
    [...]

    Napisze tylko to co slyszalem. Zapierdziel od rana do wieczora czyli o 8
    godzinach pracy dziennie mozesz zapomniec. Ale ponoc jak pracujesz dla
    Filipiaka tak, ze az sie porzygasz to masz szanse niezle zarobic.

    Prawda jest tez taka ze jak obejrzysz ich oferty pracy to szukaja osob ktore
    beda umialy i robily wszystko czyli sami nie wiedza czego chca !!!

    Pozdrawiam,

    Foxtrot

  • 3. Data: 2005-07-20 23:31:00
    Od: Archi <i...@o...pl>

    Chimeryczny Lokator napisał(a):
> [...]
    > jeszcze nic dobrego. Może ktoś z ComArchowców uchyli rąbka tajemnicy?
    >
    > Jeśli nie chcecie odpowiadać publicznie, zapraszam na priv.

    Dla mnie nie brzmi za dobrze - nie lubię komarów.
    Komarchów też nie.

  • 4. Data: 2005-07-21 06:24:41
    Od: "Piotr" <p...@N...gazeta.pl>

    Potwierdzam też doszły mnie słuchy, że praca często do późna. Zarobki dość
    kiepskie. Tak więc polecić bym tej firmy nie polecił.

  • 5. Data: 2005-07-21 08:56:40
    Od: "Piotr" <p...@N...gazeta.pl>

    Zobacz http://www.pracownicy.com/showoceny.php?id=33

  • 6. Data: 2005-07-21 10:58:01
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Piotr" <p...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Zobacz http://www.pracownicy.com/showoceny.php?id=33

    Tia... Tak sie zastanawiam, czy publikowanie takich tekstow to tylko
    odpowiedzialnosc cywilna, czy rowniez karna...

    sz.

  • 7. Data: 2005-07-21 10:59:22
    Od: "Piotr " <p...@N...gazeta.pl>

    szomiz <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> napisał(a):

    > Tia... Tak sie zastanawiam, czy publikowanie takich tekstow to tylko
    > odpowiedzialnosc cywilna, czy rowniez karna...

    A z jakiego Twoim zdaniem paragrafu?

    pozdrawiam
    Piotr

  • 8. Data: 2005-07-21 11:04:08
    Od: Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl>

    szomiz napisał(a):

    > Tia... Tak sie zastanawiam, czy publikowanie takich tekstow to tylko
    > odpowiedzialnosc cywilna, czy rowniez karna...

    Przesadzasz...
    Jedyne zdanie do którego można się przyczepić to "Brak dbałości o
    jakość, okłamywanie klienta to norma" rozumiem, że pod wpływem wzorców
    płynących zza wielkiej wody narasta w PL trynd do procesowania się o
    wszystko... ale poważna firma miałaby się procesować z sieciowym anonimem?
    Wyszłoby jeszcze gorzej niż z jakimś prezydentem miasta, który zgłosił
    przestępstwo bo jakiś forumowicz stwierdził, że nie ma jaj (prezydent
    znaczy).
    Swoją drogą tamten może się bronić - jak jednen premier, że wyrażał
    tylko swoją opinię.

    pozdrawiam

    Zbyszek

  • 9. Data: 2005-07-21 11:55:49
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

> [...]

    > Tia... Tak sie zastanawiam, czy publikowanie takich tekstow to tylko
    > odpowiedzialnosc cywilna, czy rowniez karna...

    Bez przesady, tyle że wartość takich zestawień zbieranych na zasadzie "pisać
    każdy może" jest raczej zerowa, pretensje moga mieć prędzej nie pracodawcy,
    tylko potencjalni kandydaci, którym się wciska zwykłe plotki w jakiejś
    pseudonaukowej otoczce.