PracaGrupypl.praca.szukana › Praca umysłowa - mazowieckie/Warszawa

  • 1. Data: 2007-01-27 15:11:35
    Temat: Praca umysłowa - mazowieckie/Warszawa
    Od: "k...@p...onet.pl" <k...@p...onet.pl>

    Mam 30 lat, posiadam wykształcenie wyższe magisterskie.
    Poszukuję pracy:

    Mam doświadczenie m.in. w:
    - prowadzenie magazynu,
    - wystawiania faktur/wstępna księgowość,
    - pracach asystenckich,
    - prowadzeniu biura / sekretariatu,
    - obsłudze klienta,
    - koordynowanie grupą ludzi,
    - praca w szkole - nauczyciel matematyki/fizyki.

    W poprzedniej pracy zajmowałam się m.in.:
    - prowadzeniem kalendarza spotkań,
    - sprawami finansowymi firmy (m.in. wystawianie faktur, pilnowanie płatności),
    - wspieraniem działu handlowego i prezesa firmy w codziennych kontaktach z klientem,
    - zamawianiem i wydawaniem towaru,
    - przyjmowaniem zamówień.

    Do moich atutów należą:
    - profesjonalna obsługa komputera i urządzeń biurowych,
    - dyspozycyjność,
    - dokładność, skrupulatność,
    - umiejętności organizacyjne,
    - łatwość pracy samodzielnej jak i w grupie, komunikatywność.

    Proszę o propozycje pracy na adres k...@p...onet.pl lub telefonicznie
    0601312377.
    Zainteresowanym wyślę moje szczegółowe CV i inne niezbędne dokumenty.

    Pozdrawiam
    Katarzyna Czubak