PracaGrupypl.praca.szukana › Praca sezonowa przy zbiorze owoców

  • 1. Data: 2003-03-13 10:27:14
    Temat: Praca sezonowa przy zbiorze owoców
    Od: "Marcel" <m...@p...onet.pl>

    Witam. Chciałbym wyjechać na wakacje na zbiór owoców. Pod uwagę biorę
    Szwecję, Norwegię, Hiszpanię, Włochy, Francję, Wielką Brytanię. Jak to
    załatwić?? Chodzi mi o to, że nie chcę jechać w ciemno. Chciałbym wszystko
    załatwić jeszcze w Polsce. Czy znacie może jakieś adresy internetowe gdzie
    byłyby takie ogłoszenia?? Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2003-03-13 17:45:30
    Temat: Re: Praca sezonowa przy zbiorze owoców
    Od: Maciej <m...@N...poczta.fm>

    In article <b4pmen$7un$1@news.onet.pl>, Marcel wrote:
> [...]
    > załatwić jeszcze w Polsce. Czy znacie może jakieś adresy internetowe gdzie

    Czasem jest jechac w ciemno niz uwierzyc naciaganym ogloszeniom nawet w
    internecie czy na stronach WWW. Oczywiscie najpewniejsza rzecza jest
    wyjazd w miejscie do ktorego jest nabor do pracy juz koljny rok

  • 3. Data: 2003-03-14 11:28:04
    Od: "zosia samosia" <k...@i...pl>

> [...]
    > załatwić jeszcze w Polsce. Czy znacie może jakieś adresy internetowe gdzie

    nie szukaj czasami posrednikow, ktorzy biora oplate na miejscu. Poczytaj
    najpierw w sieci o oczukanych ludziach, ktorzy ciagle musieli oddawac spore
    sumy za znalezienie pracy, za mieszkanie i zabierano im paszporty. Zdobadz
    kupe informacji zanim wyjedziesz. Ot taka rada :)