PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca po stażu i płaca za tą pracę.

  • 1. Data: 2005-04-27 16:19:06
    Temat: Praca po stażu i płaca za tą pracę.
    Od: "Biker.FM" <b...@i...pl>

    Witam

    Zbliża mi się koniec stażu i pracodawca wysunął mi propozycję, że przyjmie
    mnie na pełen etat, na czas określony (pół roku), za płacę równą 80% płacy
    minimalnej.
    Czy to jest zgodne z prawem ?
    I czy jest na to jakieś zarządzenie, bo tłumaczył się, że może tak zrobić.
    (cośtam o stażyście i późniejszej jego pracy).

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-04-27 16:27:28
    Temat: Re: Praca po stażu i płaca za tą pracę.
    Od: "T.Omasz" <t...@f...pl>

    Dnia Wed, 27 Apr 2005 18:19:06 +0200, Biker.FM <b...@i...pl>
    napisał:

    > Witam
    >
    > Zbli?a mi si? koniec sta?u i pracodawca wysun?? mi propozycj?, ?e
    > przyjmie
    > mnie na pe?en etat, na czas okre?lony (pó? roku), za p?ac? równ? 80%
    > p?acy
    > minimalnej.
    > Czy to jest zgodne z prawem ?
    > I czy jest na to jakie? zarz?dzenie, bo t?umaczy? si?, ?e mo?e tak
    > zrobiae.
    > (co?tam o sta?y?cie i pó 1/4 niejszej jego pracy).

    z www.praca.gov.pl

    w I roku pracy - 80%, a w II roku - 90%

    --
    Niech żyją ci, co powinni, a resztę niech trafi szlag!
    <prywatnie pisz do mnie na serwer pocztowy gazeta.pl>

  • 3. Data: 2005-04-28 07:07:16
    Od: Paweł Gałecki <p...@o...pl>

    On Wed, 27 Apr 2005 18:27:28 +0200, T.Omasz wrote:

    > z www.praca.gov.pl
    >
    > w I roku pracy - 80%, a w II roku - 90%

    Czy tu chodzi o płacę minimalną w skali kraju czy też minimalną płacę na
    tym stanowisku??

  • 4. Data: 2005-04-28 07:26:56
    Od: "T.Omasz" <t...@f...pl>

    Dnia Thu, 28 Apr 2005 09:07:16 +0200, Paweł Gałecki <p...@o...pl> napisał:

    > Czy tu chodzi o płacę minimalną w skali kraju czy też minimalną płacę na
    > tym stanowisku??

    Przecież podałem link... Dobra, dokładniej.
    http://www.praca.gov.pl/index.php?page=abc&status=40
    1
    Jest to najnizsze wynagrodzenie obowiązujące w całym kraju.

    =============
    IV. Wynagrodzenia, zasiłki.
    1. Najniższe wynagrodzenie (obowiązuje od 1.01.2005) (w I roku pracy - 80
    % tj. 679,20 zł., a w II roku - 90 % tj. 764,10 zł.) 849,00

  • 5. Data: 2005-04-28 09:30:05
    Od: Paweł Gałecki <p...@o...pl>

    On Wed, 27 Apr 2005 18:19:06 +0200, Biker.FM wrote:

> [...]
    > I czy jest na to jakieś zarządzenie, bo tłumaczył się, że może tak zrobić.
    > (cośtam o stażyście i późniejszej jego pracy).
    A możesz podać jaka to firma/branża ??