PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca po specjalności "telekomunikacja"Praca po specjalności "telekomunikacja"
  • Data: 2004-11-28 21:10:11
    Temat: Praca po specjalności "telekomunikacja"
    Od: "Sebastian" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam Szanownych Grupowiczów!

    Jestem na ostatnim roku studiów na Politechnice Wrocławskiej. Kierunek
    "Elektronika i Telekomunikacja", specjalność "Telekomunikacja". Studia
    strasznie mi się podobają, ale powoli zaczynam się zastanawiać, co będę
    robił za te kilka miesięcy. Zacząłem się orientować, jak wygląda sprawa
    pracy po tym kierunku. Zwolnienia w TP SA, zwolnienia w Dialogu... Siemens,
    Motorola i Nokia szukają głównie programistów (o programowaniu pojęcie mam,
    ale raczej podstawowe - druga sprawa, że nie chciałbym spędzić życia na
    programowaniu:))). Mniejsze firmy jakoś nie przepadają za absolwentami z
    niewielkim doświadczeniem. I zaczynam obawiać się, że po tym przyjemnym
    skądinąd kierunku mogę nie znaleźć pracy:-/

    Czy w rzeczywistości jest tak źle? Czy ktoś z ładnym dyplomem, nieźle
    opanowanym angielskim, hobbistycznym podejściem do studiów (wiem więcej, niż
    było na studiach w dziedzinie sieci i telekomunikacji), aktywny społecznie
    (i w ogóle;)) ma jakieś szanse na znalezienie pracy po kierunku "EiT" (z
    naciskiem na "T":))??

    pozdrawiam
    Sebastian Z.