PracaGrupypl.praca.szukanaPraca na stanowisko kosmetyczki

  • 1. Data: 2006-07-14 11:20:21
    Temat: Praca na stanowisko kosmetyczki
    Od: o...@k...info

    Szanowni Panstwo,
    Rok temu ukonczylam Panstwowa Policealna szkole kosmetyczna
    na ul .Rakowieckiej.Pracuje aktualnie w zawodzie ale szukam ciekawej,
    rozwijajacej pracy na stanowisko kosmetyczki.
    Moja dotychczasowa praca przekonala mnie o moich zdolnosciach
    organizatorskich, umiejetnosci pracy w zespole, latwosci
    nawiazywania kontaktów jak równiez samodzielnego i kreatywnego
    myslenia.

    Kontakt: tel 503 56 45 66/ a...@w...pl

    (Moge wyslac swoje CV ,list motywacyjny i zdjecie)

    Wyslano z serwisu: http://www.connexio.pl.