PracaGrupypl.praca.szukanaPraca lub praktyki dla przyszłego studenat informatyki/Szczecin i okolice

  • 1. Data: 2003-09-03 10:45:07
    Temat: Praca lub praktyki dla przyszłego studenat informatyki/Szczecin i okolice
    Od: "marcin" <b...@o...pl>

    Poszukuje pracy lub stażu w firmie w branży IT.Zarobki nie musza być wyskoie
    liczy sie dla mnie zodbyte doświadczenie.Piniądze zarobione przeznaczam na
    własną edukacje.Jestem bardzo dobrze obeznany z komputerami i wszytskim co
    jest z nimi związane od stron WWW do budowy komutera i jego
    rozbudowyKomputer nie ma przedemna żadnych tajemnic.Byłbym wdzięczny za
    szanse na zarobek który umożliwi mi nauke i zdobycie niezbędnego
    doświadczenia.Mam 20 lat ukonczone technikum zakonczone matura