PracaGrupypl.praca.szukana › Praca dorywcza - szukam :)

  • 1. Data: 2005-05-27 15:59:01
    Temat: Praca dorywcza - szukam :)
    Od: " jaspis" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,
    szukam jakiejś ciekawej pracy dorywczej. Posiadam wykszałcenie wyższe
    ekonomiczne i obecnie jestem na 3 roku informatyki. Najbardziej odpowiadałaby
    mi praca związana z informatyka :)

    Pozdrawiam,
    jaspis

  • 2. Data: 2005-05-28 21:10:04
    Temat: Re: Praca dorywcza - szukam :)
    Od: "Henryka " <e...@W...gazeta.pl>

    jaspis <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]
    > szukam jakiejś ciekawej pracy dorywczej. Posiadam wykszałcenie wyższe
    > ekonomiczne i obecnie jestem na 3 roku informatyki. Najbardziej

    --------------------------
    wyslij do mnie meila a odesle ci informacje na temat pracy ---
    e...@p...onet.pl

  • 3. Data: 2005-05-28 21:11:07
    Od: lynx <t...@p...fm>

    Jednego pięknego dzionka o czasie Sat, 28 May 2005 21:10:04 +0000 (UTC),
    ludzik o nazwie Henryka <e...@W...gazeta.pl> wziął i wystukał na
    klawiaturce co następuje:

    > wyslij do mnie meila a odesle ci informacje na temat pracy ---
    > e...@p...onet.pl

    dawaj tutaj każdy chciałby wiedzieć

    --
    lynx