PracaGrupypl.praca.szukana › Praca dorywcza - cały kraj !!!!

  • 1. Data: 2006-11-23 22:41:23
    Temat: Praca dorywcza - cały kraj !!!!
    Od: "Viola" <v...@p...fm>

    Poszukuje się uczciwych, godnych zaufania współpracowników, którzy są
    zainteresowani wysokimi zarobkami w niepełnym wymiarze czasu w komforcie
    własnego domu. Nie potrzebujemy żadnych zaliczek ani wkładów finansowych.
    Sam ustalasz sobie rytm pracy oraz jej nakład. Wymagane: komputer, najlepiej
    stałe łącze oraz trochę chęci. Zapewnione pełne szkolenie ON-LINE.
    Zainteresowanych proszę o meila.

    v...@p...fm

  • 2. Data: 2006-11-23 23:26:38
    Temat: Re: Praca dorywcza - cały kraj !!!!
    Od: "e-warsaw.com" <i...@e...com>

    a mi to i tak wygląda na jakiś kant!

  • 3. Data: 2006-11-25 22:08:58
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    Viola rekrutuje do piramidy finansowej. Duże zarobki - niestety tylko
    dla organizatorów :D