PracaGrupypl.praca.szukana › Praca dla studenta informatyki w Krakowie

  • 1. Data: 2004-09-20 06:25:32
    Temat: Praca dla studenta informatyki w Krakowie
    Od: NKG <n...@p...onet.pl>

    Witam

    Student pierwszego roku informatyki studiów dziennych szuka pracy w
    Krakowie. Dobrze by było gdyby była w godzinach popołudniowych lub
    wieczornych by nie kolidowała z zajęciami. Chcę zarobić na utrzymanie
    mieszkania i jakieś książki.

    Z góry dzięki za wszelkie rady i propozycje!

    NKG

  • 2. Data: 2004-09-22 07:33:37
    Temat: Re: Praca dla studenta informatyki w Krakowie
    Od: "KryH" <k...@p...onet.pl>

    Proszę o kontakt pod nr 416 35 40 wew. 61

    Z poważaniem

    Jacek Ryszka
    dyr handlowy

    CityNET Sp z o.o.