PracaGrupypl.praca.szukana › Praca dla pielęgniarki za granicą (REPEAT)

  • 1. Data: 2003-10-10 19:20:33
    Temat: Praca dla pielęgniarki za granicą (REPEAT)
    Od: j...@g...pl (Kuba)

    Pozwólcie, że na chwilę powrócę do pewnego tematu, który poruszałem już parę
    miesięcy temu.
    Jakiś czas temu mianowicie pisałem na temat pracy za granicą dla
    pielęgniarek. Oczywiście, że zanim napisałem ten list przewertowałem
    dziesiątki stron które, jak mogłoby wynikać z wyszkukiwań Googla powinny
    dotyczyć poszukiwanego przeze mnie zagadnienia. Niestety w zalewie ogromnej
    ilości - teoretycznych - ofert można znaleść w zasadzie tylko Norwegię. Nic
    innego nie udało mi się znaleść. Nie o tym jednak chciałem wspomnieć. Otóz,
    jeśli dobrze pamiętam to jedna z osób zabierających głos w poprzednim
    wydaniu tegoż wątku wspomniała coś o możliwości poszukiwań takowych ofert w
    czymś takim, jak Izby Pielęgniarskie.
    Rzecz jasna ową rzecz uczyniłbym, gdyby nie dosyć prozaiczny powód, a
    mianowcie - Nieznajomośc namarów.
    Po jakimś tam wysiłku włożonym w poszukiwania jedyne, co udało mi się
    odnaleść to dwa poniższe adresy:

    1.
    Naczelna Izba Pielęgniarek i Położnych
    00-478 Warszawa
    Al. Ujazdowskie 22 IIIp
    0-22 628-34-93

    2.
    Warszawska Okręgowa Izba Pielęgniarek i Położnych
    00-042 Warszawa
    ul. Nowy Świat 63
    0-22 826-91-80
    0-22 826-97-93
    0-22 826-84-77

    Właśnie w związku z podanymi przeze mnie powyżej adresami nasuwa się kilka
    pytań o odpowiedź na które bardzo bym prosił osoby, które ewentualnie byłyby
    zorientowane w temacie:

    1. Czy pod podanymi adresami można, założywszy wybranie się osobiste do w/w
    instytucji, wogóle w jakiś sposób dokonywać wyszukiwań odpowiadających
    zainteresowanej osobie ofert ?
    2. Jeśli nie to jak to się odbywa ?
    3. Jeśłi odpowiedź na powyższe oba pytania jest negatywna to czy pozostają
    jeszcze jakieś profesjonalne możliwości do wyboru (pomijam wyszukiwanie w
    'Wyborczej' i innych tego typu mało profesjonalnych miejscach. Dlatego
    właśnie stawiam na te - zdawać by się mogło - wysoce profesjonalne
    instytucje jak Izby Pielęgniarskie. Czy istnieją jeszcze jakieś inne tego
    typu instytucje w których mógłbym szukać pomocy, a jeśli tak, to gdzie się
    one znajdują (mam na myśli tylko Warszawę) i jak do nich dotrzeć ?

    Jeżeli ktokolwiek mógłby służyć jakąkolwiek poradą, choćby najmniejszą -
    będę wysoce zobowiązany, ponieważ sprawa jest bardzo ważna. Nie będę mówił,
    że zależy mi na czasie, ponieważ raz, że nie do końca tak jest, a poza tym
    za wszelką cenę nie chcę wywrzeć na grupowiczach wrażenia, że z tego powodu,
    iż żekomo 'obudziłem się w ostatniej chwili' nagle wymagam pośpiechu od
    innych, bo mnie się niegdyś nie chciało łaskawej swojej .... ruszyć, żeby
    poszukać.
    Niemniej jednak jeśli ktoś będzie skłonny pomóć - Już teraz bardzo, bardzo
    dziękuję za każdą fatygę włożoną w udzielenie odpowiedzi.

    Kłaniam się i pozdrawiam wszystkich licznie zebranych
    Kuba

    --
    Zaloz prywatne forum:
    http://forum.onet.pl