PracaGrupypl.praca.szukana › .Praca dla ambitnych i kreatywnych.

  • 1. Data: 2003-03-31 18:03:14
    Temat: .Praca dla ambitnych i kreatywnych.
    Od: h...@w...pl

    SZANSA DLA KAŻDEGO!
    Centrum Rozwoju Biznesu - poszukuje do współpracy osób ambitnych, kreatywnych.
    Zgłoszenia osobiste w środę, godzina 17.00 lub sobota godz. 10.00
    Adres: CENTRUM KONFERENCYJNE
    ul. Puławska 15/wejście od ulicy Goworka/
    I piętro, sala PAUZA
    HANNA GALUS (h...@w...pl)
    0-501 352 700

    h...@w...pl
    ---------------------------------
    Dodaj ogloszenie http://www.adcentral.pl/add.shtml
    Kompleksowe ogloszenia w Internecie

  • 2. Data: 2003-04-01 20:13:23
    Temat: Re: .Praca dla ambitnych i kreatywnych.
    Od: "Konrad Redel" <r...@N...gazeta.pl>

    h...@w...pl napisał(a):

> [...]
    > Zgłoszenia osobiste w środę, godzina 17.00 lub sobota godz. 10.00
    > Adres: CENTRUM KONFERENCYJNE
    > ul. Puławska 15/wejście od ulicy Goworka/

    Mam jedno pytanie: czy chodzi o "firmę" Herbalife?